16. novembra 2010

Basic drugstore items

Slečna insomnia je späť = Jude nevie spať. Preto bloguje(m). Tentokrát o niekoľkých základných veciach z drogérie, ktoré boli nutnosťou kúpiť. Tu je review.



  • Garnier Pure (4,29€) - produkt je určený pre problematickú pleť. Je vynikajúci v tom, že sa dá používať ako daily wash / peeling /maska. Čiže je to 3 v jednom za cenu jedného produktu. Osobne ho najradšej používam tak, že ho nanesiem na tvár a vojdem do sprchy. Para v spolupráci s Garnier pure urobia svoje a po pár minútach ho zmijem z tváre. Je to úžasný pocit. Odporúčam všetkým, okrem dievčat s citlivou pleťou.
  • Miss Sporty Nail Polish Remover (1,63€) - "polish" je jedno z mojich obľúbených anglických slov :) Tento produkt som si kúpila už druhýkrát, pretože som s ním veľmi spokojná. Neodporúčam vám kupovať lacné odlakovače, lebo práca s nimi je veľmi ťažká. S týmto odlakovačom ide lak dolu veľmi ľahko a vôňu, ktorá je mimochodom v pohode, skoro ani necítiť. A navyše na fľaštičke sa píše, že je posilňujúci. Toto potvrdiť nemôžem, lebo moje nechty sú hotová katastrofa.
  • Dixi Žihľavový Šampón (1,75€) - potrebovala som nejakú "očistu" pre svoje vlasy a niekoľko týždňov som netúžila po ničom inom, než po obyčajnom žihľavovom šampóne. Tento má v sebe až príliš veľa "ingrediencií", ale iný v obchode nemali, takže som bola donútená vziať si tento. Už som mala po krk kadejakých šampónov, ktoré som za posledné týždne vystriedala : Tony&Guy, Shwarzkopf, Aussie, atď. Prišiel čas na detox vlasov :)
  • Garnier Nutrisse Creme No.100 (4,99€) - túto farbu na vlasy používam už dva roky a som s ňou úplne spokojná. Pri zmiešavaní trošku cítiť amoniak, ale neskôr len krémovú vôňu. Odporúčam.
  • Lirene Aqua krém (4,79€) - hydratačný krém na pleť. Používam ho pol roka a som s ním veľmi spokojná. Len máloktoré krémy ma neštípu a toto je jeden z nich. A navyše naozaj cítim hydratáciu pokožky. Používam ho najmä okolo nosa, kde má moja pleť tendenciu najviac sa vysúšať. Cena je vynikajúca vzhľadom na množstvo.
  • Lirene krém na ruky - nie som veľký používateľ krémov na ruky, ale bol grátis ku krému Lirene. V rodine sa vždy zíde :)
  • Dermacol Acne Clear (4,99€) - moja pleť bola v posledných dňoch hotová pohroma. Preto som sa musela porozhliadnuť po niečom účinnejšom, ako boli moje bežné prípravky. Hľadala som niečo s "tea tree", lebo viem, že pre moju pleť je to jedna z najúčinnejších látok. Toto tento produkt spĺňa. Taktiež má v sebe zinok, ktorý by mal byť úspešným bojovníkom proti akné. Jediná vec, ku ktorej som bola a stále som skeptická sú gély na tvár. Toto je síce gél-krém, ale pôsobenie je rovnaké. Pri takýchto produktoch mám pocit nepríjemne napnutej pleti a vôbec nemám pocit hydratácie. Navyše gélové produkty majú moju pleť tendenciu vysušovať. Takže ak nemáte radi gélové produkty na pleť, podobne ako ja, neodporúčam. Avšak produkt má iba 50ml, takže nebude problém ho minúť.

1 komentár:

  1. kdesi som citala, ze na aknoznu plet su vhodne skor gelove kremy. A to napnutie a pocit bezz hydratacie bude mozno v tom, ze akne ma pripravok vysusovat...

    OdpovedaťOdstrániť